Omgevingsberaad Waddengebied neemt deel aan trilaterale regeringsconferentie in Esbjerg
Het Omgevingsberaad Waddengebied kijkt terug op een waardevolle deelname aan de trilaterale regeringsconferentie in Esbjerg. Dit jaar markeerde de bijeenkomst de afsluiting van het Deense voorzitterschap en de start van vier jaar Nederlands voorzitterschap van de trilaterale samenwerking.
